آموزشی

نکاتی برای یادگیری آنلاین موفق

اگر در یادگیری آنلاین تازه کار هستید، اول از همه، خوش آمدید! یادگیری آنلاین راهی فوق العاده برای افزایش دانش و مهارت های شما در یک محیط منحصر به فرد و انعطاف پذیر با نقاط قوت و فرصت های متمایز خود است.آموزش گوگل تگ منیجر در سریع آسان قرار گرفته است.

خواه برای اولین بار کلاس های آنلاین را امتحان می کنید یا به دنبال راه هایی برای تقویت عادات و رویکردهای فعلی خود هستید، چند زمینه کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا خود را برای موفقیت آماده کنید و از تمام مزایای یادگیری آنلاین به طور کامل استفاده کنید.اوه آموزشگاه های زبان آلمانی تهران معرفی شده اند.

در این مجموعه از نکات یادگیری آنلاین و بهترین شیوه‌ها از تیم طراحان یادگیری، کارشناسان صنعت و سایر یادگیرندگان، استراتژی‌هایی را به اشتراک می‌گذاریم که به شما کمک می‌کند در سفر یادگیری خود موفق شوید، از جمله راه‌هایی برای:

  • از یادگیری خود بیشترین بهره را ببرید
  • ذهن و بدن خود را سالم نگه دارید
  • زمان خود را به طور موثر مدیریت کنید و حواس پرتی را به حداقل برسانید
  • با جامعه یادگیری مجازی خود ارتباط برقرار کنید
  • تدارکات را تسخیر کنید

نکات یادگیری آنلاین

اولاو شوه گفت: “من متوجه شدم که برخی از بهترین دانش آموزان عادات مطالعه و روش های مطالعه بسیار خوبی دارند. قبلاً فکر می کردم موفقیت در یادگیری به برخی توانایی های ذاتی بستگی دارد، اما بعد متوجه شدم تکنیک هایی که شما استفاده می کنید مهم تر هستند.” مدیر عامل و مربی Educas برای Learn Like a

استراتژی های یادگیری آنلاین

در چشم‌انداز یادگیری مدرن ما، تقریباً هر موضوعی برای تماشا، خواندن و گوش دادن حجم زیادی محتوا وجود دارد، اما دانستن با انجام دادن متفاوت است. برای استفاده حداکثری از یادگیری آنلاین، مطمئن شوید که دانش و مهارت‌های جدیدی را به گونه‌ای توسعه می‌دهید که بتوانید آن را حفظ کنید، مکرراً به کار ببرید و با زمینه‌های جدید سازگار شوید.

  • چوب یادگیری خود را بسازید: از اصول تثبیت شده علم یادگیری در زمینه تمرین، کاربرد و تفکر بهره ببرید. برای اطمینان از اینکه دانش و مهارت های تازه آموخته شده شما به شما می چسبد، مهم است که به طور مکرر مهارت ها را تمرین کنید، دانش را در زمینه های مختلف به کار ببرید و در مورد آنچه آموخته اید فکر کنید، به خصوص زمانی که تمرین می کنید و در تنظیمات جدید به کار می برید. یک تجربه یادگیری خوب طراحی شده فرصت هایی برای تمرین، اعمال و تأمل در اختیار شما قرار می دهد، اما می توانید یادگیری خود را در خارج از کلاس با اتصال آن به زندگی روزمره و کار خود تقویت کنید.
  • استراتژی‌های ویدیو: برای ویدیوی ضبط‌شده، هر چند دقیقه یک‌بار مکث کنید و خلاصه‌ای از آنچه شنیده‌اید را در یادداشت بنویسید. برای ویدیوی زنده، به خصوص اگر ویدیو برای تماشای بعداً در دسترس است، از یادداشت برداری خودداری کنید. به آنچه می شنوید توجه کنید و در بحث شرکت کنید تا تمرکز خود را حفظ کنید. دست مجازی خود را بالا ببرید یا در چت سوال بپرسید.
  • از گروه‌های پخش ویدیویی استفاده کنید: در صورت پیشنهاد، این بحث‌های گروهی زنده و کوچک به شما فرصتی می‌دهد تا دیدگاه‌های دیگر را بشنوید یا مطالب چالش برانگیز را به‌عنوان گروه بررسی کنید.

خودمراقبتی

مراقبت از خود برای تجربه یادگیری موفق شما مهم است. ذهن (و بدن) سالم، ذهنی آماده برای یادگیری است.

  • از نیازهای یادگیری خود دفاع کنید: از راه های انعطاف پذیر برای شرکت در کلاس بخواهید که برای شما مفید باشد. این برای زبان آموزانی که نیاز به تطابق خاص دارند، مانند یادداشت برداری یا زمان طولانی آزمون، مهم است، اما برای همه زبان آموزان نیز مهم است.
  • برای استراحت برنامه ریزی کنید: بلند شوید و راه بروید، بیرون بروید، حواس پرتی خود را برنامه ریزی کنید، حرکت را فراموش نکنید. برنامه های زیادی وجود دارد که شما را در انجام کارها نگه می دارند و حواس پرتی را خاموش می کنند و همچنین به شما یادآوری می کنند که بلند شوید و استراحت کنید.
  • عادات سالم را حفظ کنید: مغز شما نیز مانند بدن شما به استراحت و ورزش نیاز دارد. بخوابید، هیدراته بمانید، بیرون بروید، خوب غذا بخورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا