آموزشی

بهترین برنامه ‌های فریلنسر را برای مدیریت کسب ‌و کار

پس از آزمایش‌های زیاد، در اینجا بهترین برنامه ‌های فریلنسر را برای مدیریت کسب ‌و کارتان و بهترین شغل حرفه ‌ای آزاد برای کسب حداکثر نتایج انتخاب کردیم. رفع مشکل عدم برقراری تماس با گوشی

برای یافتن، حفظ و دریافت نظرات درخشان از مشتریان، به روشی کارآمد و مقیاس‌پذیر برای حفظ صورتحساب، حسابداری، ردیابی زمان و مدیریت مشتری نیاز دارید. در غیر این صورت، نادیده گرفتن وظایف قابل پرداختی که کسب‌وکار شما را می‌سازد بسیار آسان است و همیشه در حال بازی کردن هستید.

1. FreshBooks

FreshBooks به‌عنوان یک راه‌حل کوچک همه‌جانبه قدرتمند برای حسابداری و صورت‌حساب کسب‌وکار، یک انتخاب نرم‌افزار ساده اما قدرتمند برای فریلنسرها و کارآفرینان است.

FreshBooks دارای مجموعه ای از ویژگی های همه جانبه عالی است در حالی که استفاده از آن هنوز ساده است. برای طرح لایت 15 دلاری در ماه، فاکتورها، هزینه‌ها، ردیابی زمان، تخمین‌ها، پرداخت‌های کارت آنلاین و حواله‌های بانکی نامحدود سفارشی‌شده را دریافت می‌کنید. شما همچنین گزارش های روشنگری Tax Time دریافت می کنید. چه مارک گوشی بخریم

با طرح پلاس (از 25 دلار در ماه)، می‌توانید اتوماسیون بیشتری را به کسب‌وکار فریلنسری خود اضافه کنید، مانند یادآوری‌های تأخیر پرداخت، صورت‌حساب‌های مکرر و هزینه‌های تأخیر. همچنین می توانید به نگهدارنده های مشتری دسترسی داشته باشید. طرح Premium برای مشاغل در حال رشدی است که نیاز به مدیریت حداکثر 500 مشتری دارند.

FreshBooks می تواند بهترین نرم افزار فریلنسر برای شما باشد اگر:

  • شما به عملکرد ردیابی زمان با قیمت پایین نیاز دارید
  • شما فاکتورها، برآوردها و پرداخت های کارتی نامحدود می خواهید
  • شما سادگی و سهولت استفاده را در اولویت قرار می دهید

2. AND.CO

AND.CO یک ابزار قدرتمند همه کاره برای فریلنسرها برای مدیریت و رشد تجارت خود است. این پلتفرم در سال 2018 توسط Fiverr خریداری شد.

AND.CO برای فریلنسرهایی که تازه شروع به کار کرده اند مناسب است. بیش از 300000 کسب و کار با عنوان “یک برنامه برای راه اندازی کسب و کار یا استودیوی مستقل شما” از AND.CO برای ارسال پیشنهادات، صورتحساب مشتریان، دریافت پول و مدیریت زمان، هزینه ها و وظایف خود استفاده می کنند.

زمانی که AND.CO “رایگان برای همیشه” نام گرفت، پس از خریداری شدن توسط Fiverr در سال 2018، مسیر خود را تغییر داد و برنامه‌های پولی را معرفی کرد. همچنان می‌توانید با طرح رایگان آن شروع به کار کنید، اما این فقط از یک مشتری فعال پشتیبانی می‌کند – که آن را قطع نمی‌کند. برای اکثر مشاغل آزاد

با 18 دلار در ماه، می توانید مشتریان نامحدودی را مدیریت کنید، نام تجاری AND.CO را حذف کنید، قراردادها را ویرایش کنید و 2.9٪ + 30 سنت برای پرداخت های آنلاین بپردازید. همچنین می توانید تا شش حساب بانکی را برای پیگیری زمان پرداخت فاکتورها متصل کنید.

AND.CO به طور منظم با سایر برنامه های مستقل مورد علاقه شما، از جمله Mailchimp، Spotify و Stripe ادغام می شود.

نکته اضافی: برای کسب ارزش بیشتر از AND.CO، چه مشتری باشید و چه نباشید، دوره صوتی The Six Figure Freelancer را به صورت رایگان گوش دهید. AND.CO میکروفون را به روی متخصصان برتری می‌گشاید که فرمول‌های خود را برای موفقیت در شروع، رشد و حفظ مشاغل مستقل شش رقمی به اشتراک می‌گذارند.

AND.CO می تواند بهترین نرم افزار فریلنسر برای شما باشد اگر:

شما می خواهید مشتریان نامحدودی را مدیریت کنید

شما به ویژگی های پیشرفته حسابداری نیاز ندارید

شما یک تجربه کاربری ساده می خواهید

3. Wave

نرم افزار مالی که به فریلنسرها بیشترین ارزش را با کمترین قیمت ارائه می دهد – برای شروع دقیقاً به بودجه صفر نیاز دارید.

Wave یک ابزار بسیار محبوب برای فریلنسرها به دلایل خوب است – رایگان است. نرم‌افزار مالی برای کارآفرینان، ویژگی‌های اصلی حسابداری، صورت‌حساب و اسکن رسید را ارائه می‌دهد که برای اجرای کسب‌وکار آزاد خود به آن نیاز دارید. در صورت نیاز می‌توانید برای دسترسی به پرداخت‌های آنلاین به ازای هر استفاده پرداخت کنید.

در اینجا نگاهی اجمالی به ادغام Wave با Stripe برای ردیابی جریان نقدی، سود و زیان و صورت‌حساب‌های معوق است:

Wave می تواند بهترین نرم افزار فریلنسر برای شما باشد اگر:

شما بودجه محدودی دارید و به دنبال یک اپلیکیشن رایگان برای مدیریت کسب و کار آزاد خود هستید

تمرکز شما بر روی صورتحساب، حسابداری اولیه و اسکن رسید است

شما نیازی به پیگیری مسافت پیموده شده، زمان یا موجودی ندارید

آیا می خواهید فرآیندهای خود را حتی بیشتر ساده کنید؟ یک راه‌حل همگام‌سازی داده دو طرفه باعث می‌شود داده‌ها آزادانه به مکان‌های مناسب در کسب‌وکار کوچک شما، از ابزار مدیریت مستقل گرفته تا ارائه‌دهنده ایمیل مارکتینگ و CRM، جریان پیدا کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا