متفرقه

همه چیز درمورد فیلم Creed III 2023

آدونیس کرید در زندگی خانوادگی و حرفه ای خود دوران موفق و خوبی را پشت سر می گذارد. اما زمانی که سروکله یکی از دوستان کودکی اش که نابغه بوکس است پیدا می شود، مواجهه آن ها با هم چیزی بیشتر از یک مبارزه معمولی است. فیلم Creed III ساخت آمریکا و در ژانر درام و ورزشی  و یکی از بهترین فیلم های ورزشی است.

فیلم های فرنچایز راکی اسپین آف! در اینجا گزینه‌ هایی برای دانلود یا تماشای Creed III پخش آنلاین فیلم کامل در 123movies و Reddit، 1movies، 9movies و فیلم‌های بله وجود دارد، از جمله اینکه کجا می‌توان فیلم‌های درام ورزشی بوکس را در خانه تماشا کرد. آیا Creed III 2023 برای پخش در دسترس است؟ آیا تماشای Creed 3 در دیزنی پلاس، HBO Max، Netflix یا Amazon Prime است؟ بله، ما یک گزینه/سرویس پخش معتبر پیدا کرده ایم.

اساسینز کرید دوباره همه چیز را در اساسینز کرید ۳ به جریان می اندازد و مایکل بی جردن با قسمت سوم به فرنچایز محبوب راکی باز می گردد. بار دیگر، جردن در نقش آدونیس کرید، آپولو کریداس که پا جای پای پدران خود گذاشته است، ظاهر می شود. آپولو زندگی موفقی به عنوان یک بوکسور با همسرش بیانکا، با بازی تسا تامپسون داشته است. اما هنگامی که دوست دوران کودکی سابق دامیان (جاناتان میجرز)آپولو را به چالش می کشد، مجبور می شود خود را مانند گذشته تحت فشار قرار دهد.

بهترین فیلم های ورزشی

پس از چند سال دوری از رینگ، “دانی” کرید از خانواده و زندگی ای که برای خود ساخته است لذت می برد. اما هنگامی که بهترین دوست دوران کودکی او – و اعجوبه بوکس سابق – پس از آزادی از زندان به سراغش می‌آید، آرامش قهرمان بوکس سنگین‌وزن با یادآوری گذشته‌اش به خطر می‌افتد.

اساسینز کرید ۳ باتوجه به اینکه این اولین بار است که دست روی کارگردانی می گذارد، یکی از قسمت های قابل توجه این فرنچایز خواهد بود. همچنین این اولین باری خواهد بود که سیلوستر استالونه نقش خود به عنوان راکی را تکرار نخواهد کرد، بوکسور بدنامی که پس از رویارویی با پدرش آپولو در فیلم های اصلی راکی، آدونیس را آموزش داده و آموزش داده بود. استالونه در ساخت اساسینز کرید و اساسینز کرید ۲ هم کاری کرد و به عنوان تهیه کننده در ساخت اساسینز کرید ۳ نیز شناخته می شود.

تاریخ انتشار Creed III چه زمانی است؟

سومین قسمت از حماسه بوکس در 3 مارس 2023 روی پرده سینماها می رود. تاریخ اکران اولیه آن 23 نوامبر 2022 بود که از فیلم های قبلی پیروی می کند که همگی در نوامبر در سال های مربوطه اکران شدند. این فیلم همچنین با آی‌مکس منتشر خواهد شد و اولین فیلم ورزشی است که با دوربین‌های آی مکس فیلمبرداری شده است. برخی از نمایش‌های پیشرفته از 1 مارس در سالن‌های منتخب IMAX آغاز می‌شوند. مدت زمان فیلم 116 دقیقه یا 1 ساعت و 56 دقیقه است که آن را به کوتاه ترین فیلم از کل سه گانه تبدیل می کند.

جایی که شاهد کرید ۳ هستیم:

در حال حاضر، تنها راه برای تماشای اساسینز کرید ۳ این است که در روز جمعه، ۳ مارس ۲۰۲۳ به سینما بروید. شما می توانید یک نمایش محلی در فاندانگو پیدا کنید.

در غیر این صورت، فقط باید منتظر بمانید تا برای اجاره یا خرید در پلتفرم های دیجیتالی مانند Vudu، Amazon، Apple و YouTube در دسترس قرار گیرد یا برای پخش در Peacock در دسترس قرار گیرد. برای اطلاعات بیشتر، به خواندن ادامه دهید.

آیا اساسینز کرید ۳ آنلاین است؟

در حال حاضر و باتوجه به انتشار این بازی، به احتمال زیاد اساسینز کرید ۳ پیش از در دسترس قرار گرفتن به صورت آنلاین، از پنجره نمایش ۴۵ روزه پیروی خواهد کرد. باتوجه به کسب درآمد چند میلیارد دلاری آمازون از MGM (شرکت تولید حق امتیاز)، به احتمال زیاد پرایم ویدیو پلتفرم اصلی استریم کردن اساسینز کرید ۳ خواهد بود.

آیا Creed III در HBO Max پخش خواهد شد؟

نه، Creed III در HBO Max حضور نخواهد داشت، زیرا این فیلم یک فیلم برادران وارنر نیست. در حالی که شرکت قبلاً فیلم‌های خود را در یک روز در سینماها و استریمر اکران می‌کرد، اکنون یک فاصله 45 روزه بین اکران در سینما و اکران استریم می‌دهد.

آیا اساسینز کرید ۳ در نتفلیکس پخش خواهد شد؟

نه، اساسینز کرید ۳ در نت فلیکس نیست و احتمالا برای مدتی هم نخواهد بود. اما اگر دوست دارید چهره استالونه و کارل ودرز را در نقش راکی و آپولو کرید تماشا کنید، هر ۵ فیلم راکی در حال پخش در نتفلیکس هستند. فیلم های اساسینز کرید از فرمول راکی استفاده کرده اند، بنابراین شاید ایده خوبی باشد که خودتان را با این فرنچایز نمادین آشنا کنید.

آیا Creed III در Hulu موجود است؟

بینندگان می‌گویند که می‌خواهند فیلم جدید راکی کرید III را در Hulu ببینند. متأسفانه این امکان وجود ندارد زیرا Hulu در حال حاضر هیچ یک از قسمت های رایگان این سریال را در حال حاضر ارائه نمی دهد. این انحصاری برای کانال MTV خواهد بود که با مشترک شدن در خدمات تلویزیون کابلی یا ماهواره ای دریافت می کنید. شما نمی توانید آن را در Hulu یا هر سرویس پخش رایگان دیگری تماشا کنید.

آیا اساسینز کرید ۳ در آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد؟

اساسینز کرید ۳ در اپ استور منتشر خواهد شد اما تنها برای خرید یا اجاره در دسترس خواهد بود و زمانی که فیلم برای خرید دیجیتالی در دسترس قرار گیرد، در پلتفرم آمازون منتشر خواهد شد.

هنوز تاریخ رسمی آن مشخص نشده است و احتمالا بستگی به این خواهد داشت که فیلم تا چه حد خوب از آب درآید.

Creed III آنلاین در ایالات متحده؟

پربیننده ترین، محبوب ترین، رتبه بندی برتر، فیلم های برتر IMDb آنلاین. در اینجا می توانیم فیلم های 123movies را به صورت آفلاین دانلود و تماشا کنیم. وب سایت 123Movies بهترین جایگزین برای Creed III (2023) رایگان آنلاین است. ما 123Movies را بهترین جایگزین Solarmovie توصیه می کنیم.

چند راه برای تماشای آنلاین اساسینز کرید ۳ در آمریکا وجود دارد که می توانید از یک سرویس استریم مانند Netflix، Hulu، یا آمازون پرایم ویدیو استفاده کنید. همچنین می توانید این فیلم را در آیتونز یا گوگل پلی اجاره یا خریداری کنید. همچنین اگر کابل داشته باشید، می توانید آن را روی تلویزیون یا دستگاه استریم خود تماشا کنید.

بازیگران Creed III

«Creed III» مایکل بی جردن در نقش اصلی و همچنین کارگردانی فیلم پایانی بازی خواهد کرد. جاناتان میجرز در نقش دامیان اندرسون، بهترین دوست آدونیس که تبدیل به دشمن شد، بازی خواهد کرد. وود هریس تونی «دوک کوچولو» اورز است و فلوریان مونته‌آنو در نقش «ویکتور دراگو» ظاهر می‌شود.

تونی بلو در نقش ریکی کانلان از اولین فیلم اساسینز کرید باز خواهد گشت. سلنیس لیوا، تادئوس جی. میکسسون و بوکسور مکزیکی کانلو کوئلوارز نیز قرار است در نقش های غافلگیرکننده ظاهر شوند.

Creed III درباره چیست؟

این فیلم بر زندگی خانوادگی آدونیس، از جمله پیوند او با همسرش، بیانکا (تسا تامپسون) تمرکز دارد. رابطه ناخوشایند او با ستاره شدن؛ و میراث پیچیده پدر مشهورش که با مادر آدونیس رابطه نامشروع داشت و سپس قبل از اینکه آدونیس بتواند او را ملاقات کند درگذشت.

پس از وقایع اساسینز کرید، اساسینز کرید ۳ آدونیس را در حال لذت بردن از لحظه ای آرامش در زندگی خود می بیند، از موفقیت خود و خانواده ای که با همسرش، بیانکا تیلور با بازی تسا تامپسون ساخته بود، راضی است.

آدونیس پس از فرار به دوست دوران کودکی خود دامیان که تازه پس از ۲۰ سال از زندان آزاد شده است، به او کمک می کند تا یک حرفه بوکس ایجاد کند، تنها برای اینکه این دو دشمن شوند.

این فیلم به شدت از عناصر فیلم‌های «راکی ۲» و «راکی ۵» سیلوستر استالونه استفاده می‌کند، به شدت بر پیشینه آدونیس تمرکز می‌کند، آنچه که او را به جایگاه امروزی رساند و اینکه چگونه از زندگی پشت میله‌های زندان دوری می‌کرد.

https://www.aparat.com/v/Axlo9

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا